Застосування літературного квест-методу на уроках компаративного вивчення творів

Валентина Папушина, кандидат філологічних наук, доцент кафедри української філології Хмельницького національного університету;

Людмила Шевчук, учитель Хмельницького спеціалізованого ліцею-інтернату поглибленої підготовки в галузі науки

Назва статті:

Застосування літературного квест-методу на уроках компаративного вивчення творів

Джерело інформації:

Дивослово. – 2016. – № 11. – С. 2 – 9.

Короткий зміст

            У статті подано теоретичне обґрунтування квест-методу:його зміст, структурні особливості та технологічні характеристики; запропоновано приклад застосування цього методу на матеріалі плану-конспекту уроку компаративного вивчення повісті М. Гоголя «Тарас Бульба» та роману Є. Гребінки «Чайковський».Також у публікації вміщено дидактичні матеріали для аналізу цих творів.

Залишити відповідь