Автор: Танана C.
Назва статті: Змішане навчання англійської мови в умовах воєнного стану в старшій школі
Ключові слова: інноваційне освітнє середовище, змішана форма навчання, англійська мова, учні старших класів, інформаційні та мультимедійні сучасні технології.
Анотація. У статті зазначено, що процеси реформування вищої освіти на Україні, які відбуваються в суспільстві в умовах воєнного стану, вимагають формування таких умов для навчання та розвитку особистості, які б могли забезпечити знаннями та навичками, необхідними для якісного життя у сучасному мінливому, індивідуальному, цифровому світі ХХІ століття. Виявлено, що змішане навчання дозволяє забезпечити гнучкість і багатоваріантність у навчальному процесі, сприяє більш повному розкриттю потенціалу старшокласників, через відсутність обмежень у кількості та якості дистанційних навчальних курсів. Встановлено, що змішана форма навчання в старшій школі відкриває можливості навіть і для тих учнів, які пропускають заняття в старшій школі із поважних чи навіть неповажних причин. Особливо ця форма освіти є пріоритетною для старшокласників, які за станом здоров’я навчаються індивідуально. В межах змішаної форми навчання існують певні корективи, що потребують нагального вирішення, у зв’язку відключенням електроенергії по всій території України. При змішаній формі навчання англійської мови старшокласники самостійно за обраним посиланням підключаються до уроку і навчаються цілком дистанційно відповідно до методики обраного навчального закладу. Акцентовано увагу, що однією з інноваційних технологій навчання у старшій школі під час вивчення англійської мови, здатної забезпечити розвиток цих компетентностей і створити сучасне освітнє середовище, є змішане навчання. Розкрито сутність поняття «змішаного навчання», що трактується як освітня концепція, завдяки якій учень зможе отримувати знання, дистанційно, через мережу Інтернет, так і очно з учителем.
Джерело: http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/17257/17326