Журнал: «Вісник науки та освіти» №11, 2024

Автор: Танана C.

Назва статті: Змішане навчання англійської мови в умовах воєнного стану в старшій школі

Ключові слова: інноваційне освітнє  середовище, змішана форма навчання, англійська мова, учні старших класів,  інформаційні та мультимедійні сучасні технології.

Анотація. У  статті  зазначено,  що  процеси  реформування  вищої освіти на Україні, які відбуваються в суспільстві в умовах воєнного стану, вимагають формування таких умов для навчання та розвитку особистості, які б могли забезпечити знаннями та навичками, необхідними для якісного життя у сучасному  мінливому,  індивідуальному,  цифровому  світі  ХХІ століття. Виявлено, що змішане навчання дозволяє забезпечити гнучкість і багатоваріантність  у навчальному  процесі,  сприяє  більш  повному розкриттю потенціалу  старшокласників,  через  відсутність  обмежень  у кількості  та якості  дистанційних  навчальних  курсів.  Встановлено,  що змішана форма навчання  в старшій школі відкриває можливості навіть і для тих учнів, які пропускають заняття в  старшій школі із поважних чи навіть неповажних  причин. Особливо  ця  форма  освіти  є  пріоритетною  для старшокласників,  які за станом  здоров’я  навчаються  індивідуально.  В межах змішаної форми навчання існують певні корективи, що потребують нагального  вирішення,  у зв’язку відключенням електроенергії по всій території України.  При  змішаній  формі  навчання  англійської  мови старшокласники  самостійно    за  обраним  посиланням  підключаються  до уроку і навчаються цілком дистанційно відповідно до методики обраного навчального  закладу.  Акцентовано увагу, що  однією з інноваційних технологій навчання у старшій школі під час вивчення англійської мови, здатної забезпечити розвиток цих компетентностей і створити сучасне освітнє середовище,  є  змішане  навчання. Розкрито  сутність  поняття «змішаного навчання», що трактується як освітня концепція, завдяки якій учень зможе отримувати знання, дистанційно, через мережу Інтернет, так і очно з учителем.

 

Джерело: http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/17257/17326