ПЕДАГОГІЧНА ЖИТОМИРЩИНА

№4(36), 2024

Електронний науково-методичний журнал

Засновник:  Комунальний заклад «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради

Рік заснування:  2016

Періодичність видання: 4 рази на рік

Галузь науки:  педагогічна

Мова видання:  українська

Проблематика:  висвітлення питань теорії і практики освіти

 

Головний редактор Смагін І.І.

Редакційна колегія

Коректор Макарова Н.М.

Поліграфічна верстка Гаврилюк І.С.

  • Редакція залишає за собою право виправляти і скорочувати надіслані матеріали, не порушуючи їхнього змісту.
  • Редакція може не поділяти думку авторів.
  • За достовірність фактів, власних імен, географічних назв та інших відомостей несуть відповідальність автори публікацій.

Рекомендовано до друку вченою радою КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР

Протокол № 7 від 16.12.2024 р.

Поштова адреса редакційної колегії: 10029 м. Житомир, вул. Покровська, 20-Б, комунальний заклад «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради, тел./факс: (0412) 47-36-58.

Електронна пошта: centrmetodinform@gmail.com

Підготовлено до друку лабораторією навчально-методичної інформації КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР

Вимоги до оформлення матеріалів журналу

Практичні рекомендації до підготовки та написання науково-методичних статей

ЗМІСТ
І. Смагін

Привітання з новорічними святами

Наукові публікації
 Л. Роміцина
Теоретичні та практичні аспекти моделі 4К у навчанні математики
Ю. Запорожцева
Персоналізація в навчанні як сучасний освітній тренд
 І. Гуменюк
Шляхи ефективного використання інформаційно-комунікаційних ресурсів та інструментів на уроках англійської мови
І. Мошківська
Порівняльний аналіз особливостей соціального сирітства в Україні та США
О. Лядобрук
Готовність вихователя закладу загальної середньої освіти до здійснення національно-патріотичного виховання учнів
Сучасні освітні технології
Г. Бовсунівська, Т. Трохименко
Структура і зміст соціальної компетентності молодших школярів в умовах трансформації суспільства
Ю. Кондратчук
Формування предметних компетентностей учнів через створення єдиного безпечного освітнього простору на уроках іноземної мови
Педагогічна практика
І. Карпишина
Формування текстотворчих умінь на уроках української словесності
Т. Гошовець
Вивчення хімії у контексті практичної спрямованості
Інклюзивна освіта
Л. Степчина, В. Тюрікова, М. Каленюк
Адаптація дітей із інтелектуальними труднощами до навчання  у спеціальному класі закладу загальної середньої освіти
До практичної скарбниці вчителя
М. Горлицький
Таємниці фауни Полісся
Актуальне інтерв’ю
Н. С. Костриця
Довгий шлях в освіті
Інформаційні ресурси освіти
Т. Бондарчук, Л. Хоменко
Бібліотека як інформаційний освітній центр

 

Трудові правовідносини
О. Кравець
Нормативно-правове регулювання особливостей трудових відносин у закладах освіти в умовах воєнного стану

 

Юридична консультація
Г. Доброльожа
Які зміни містить Положення про атестацію педагогічних працівників (нова редакція)?