ПЕДАГОГІЧНА ЖИТОМИРЩИНА

№3(35), 2024

Електронний науково-методичний журнал

Засновник:  Комунальний заклад «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради

Рік заснування:  2016

Періодичність видання: 4 рази на рік

Галузь науки:  педагогічна

Мова видання:  українська

Проблематика:  висвітлення питань теорії і практики освіти

 

Головний редактор Смагін І.І.

Редакційна колегія

Коректор Макарова Н.М.

Поліграфічна верстка Гаврилюк І.С.

  • Редакція залишає за собою право виправляти і скорочувати надіслані матеріали, не порушуючи їхнього змісту.
  • Редакція може не поділяти думку авторів.
  • За достовірність фактів, власних імен, географічних назв та інших відомостей несуть відповідальність автори публікацій.

Рекомендовано до друку вченою радою КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР

Протокол 5 від 05.09.2024 р.

Поштова адреса редакційної колегії: 10029 м. Житомир, вул. Покровська, 20-Б, комунальний заклад «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради, тел./факс: (0412) 47-36-58.

Електронна пошта: centrmetodinform@gmail.com

Підготовлено до друку лабораторією навчально-методичної інформації КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР

Вимоги до оформлення матеріалів журналу

Практичні рекомендації до підготовки та написання науково-методичних статей

 

ЗМІСТ
І. Смагін
85 років невпинного розвитку
Наукові публікації
 В. Гусак
Методичні аспекти медіації: зміст та принцип запровадження
Т. Завязун
Щодо питання проживання стресу в  умовах сьогодення
 Н. Кравець, О. Конопацька
Формування комунікативних навичок в учнів з аутичним спектром
І. Чуян
Особливості організації та проведення проєктних занять на уроках історії Нової української школи
Р. Кирилюк
Професійна діяльність педагогічних працівників: розвиток мотивації самовдосконалення
І. Пантелеймонова-Плакса
Методи саморегуляції особистості та ефективні техніки для створення позитивного мікроклімату на уроках англійської мови
Л. Кучинська
Гра як інструмент освітньої діяльності педагога: переосмислення концепту
Сучасні освітні технології
С. Левківська
Візуалізація: від теорії до практичного застосування
Л. Процюк
Реалізація діяльнісного підходу на уроках біології у 7-х класах Нової української школи за допомогою  різнорівневих дидактичних завдань
М. Стахов
Сучасні підходи до викладання навчального предмета / інтегрованого курсу «Захист України» в умовах воєнного стану
До практичної скарбниці вчителя
М. Горлицький
Зелений дивосвіт Полісся
Освітянські нариси
Відділ освіти, молоді та спорту Городницької селищної ради Звягельського району
Броницькогутянський ліцей Городницької селищної ради Звягельського району
Городницький опорний ліцей Городницької селищної ради Звягельського району
Освітянські події. Коментарі. Хроніка
Б. Дубман
Сторінками історії
Юридична консультація
Г. Доброльожа
Запитання – відповідь