Автор: М. Скрипник, Т. Кравчинська, Н. Волинець
Назва статті: Проектування сучасного уроку: теорія та практика
Джерело інформації: Журнал «Методист» №12, 2022
Зміст: Автори розкривають проблему уроку через призму робочого зошита для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти. Виокремлено такі основні складові проблеми:
- діалог з читачем;
 - з історії уроку й альтернативних форм організації навчання;
 - урок через призму різних теорій навчання;
 - проектування уроку у школі цифрового століття;
 - як модернізується урок у ХХІ ст.;
 - дидактичний потенціал цифрових інструментів;
 - проектування уроку в різних технологіях навчання;
 - проектування уроку для читата – дослідника – члена команди.
 
Більш докладно зі статтею можна ознайомитись у бібліотеці ОІППО (м. Житомир, вул. Покровська, 20 б).