Житомирщина педагогічна. Електронний науково-методичний журнал № 3 (15), 2019.

Комунальний заклад

«Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради

 ЖИТОМИРЩИНА ПЕДАГОГІЧНА

Електронний науково-методичний журнал № 3 (15), 2019

Засновник:  Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти
Рік заснування:  2016
Проблематика:  висвітлення питань теорії і практики освіти
Галузь науки:  педагогічна
Мова видання:  українська

Редактор Смагін І. І.

Заступник редактора Денисенко В. Ф.

Поліграфічна верстка Жаврук Н.Л.

Коректор Макарова Н. М.

Поштова адреса редакції: 10014 Житомир, вул. Михайлівська,15, комунальний заклад «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради

Електронна пошта: centrmetodinform@gmail.com

Список членів редакційної колегії журналу “Житомирщина педагогічна”

Редактор – Смагін І. І., доктор педагогічних наук, доцент, директор комунального закладу «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради

Заступник редактора Денисенко В. Ф., методист лабораторії навчально-методичної інформації КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР

Андрійчук О. І., кандидат педагогічних наук, декан факультету підвищення кваліфікації КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР

Білоус П. В., доктор філологічних наук, професор Житомирського державного університету ім. І. Франка

Бойко І. І., кандидат психологічних наук, доцент, завідувачка кафедри психології КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР

Войналович А. П., завідувач лабораторії навчально-методичної інформації КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР

Журба О. В., кандидат педагогічних наук, доцент кафедри методики викладання навчальних предметів КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР

Калінін В. О., кандидат педагогічних наук, доцент, заступник директора з навчально-методичної роботи КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР

Ковригіна Л. М., кандидат педагогічних наук, завідувачка кафедри суспільно-гуманітарних дисциплін КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР

Косигіна О. В., кандидат психологічних наук, доцент, завідувачка кафедри  педагогіки й андрагогіки КЗ «Житомирський  ОІППО» ЖОР

Липовецька О. Г., заступник начальника управління освіти і науки Житомирської облдержадміністрації

Печенюк А. П., завідувачка лабораторії методичного забезпечення КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР

Пастовенський О. В., доктор педагогічних наук, заступник директора з науково-методичної роботи КЗ  «Житомирський  ОІППО» ЖОР

Смагіна Т. М., кандидат педагогічних наук, завідувачка кафедри методики викладання навчальних предметів КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР

Сюравчик М. К., заступник директора з питань зовнішнього незалежного оцінювання та моніторингу якості освіти КЗ  «Житомирський ОІППО» ЖОР

Чирков О. С., доктор філологічних наук, професор Житомирського державного  університету ім. І. Франка

Шевчук Л. П., начальник управління освіти і науки Житомирської облдержадміністрації

Шегеда А. Ф., завідувач лабораторії упровадження освітніх інновацій КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР

Якухно І. І., кандидат історичних наук, доцент кафедри суспільно-гуманітарних дисциплін КЗ «Житомирський  ОІППО» ЖОР

У ЦЬОМУ ВИПУСКУ

Привітання з Днем знань

Г. Г. Бовсунівська, Т. О. Трохименко

Умотивований учитель, який розвивається професійно

К. І. Колесник

Зміни та перспективи у навчанні української мови та літератури

Л. В. Роміцина

Про особливості організації навчального процесу з математики у 2019/2020 н. р.

П. І. Щербань

Вивчення географії у 2019/2020 навчальному році

І. Б. Гуменюк

Робота вчителя англійської, іспанської мов в умовах Нової української школи

Л. П. Новік

Методичні поради вчителям іноземних мов

Н. М. Поліщук

Актуальні питання викладання природничих предметів в умовах оновлення змісту освіти

Т. М. Полякова

Підвищення професійної компетентності вчителів російської мови й зарубіжної літератури та завдання на 2019/2020 навчальний рік

М. А. Старовєрова, С. С. Удовкіна

Розвиток творчого потенціалу обдарованих учнів на заняттях з польської мови

М. В. Стахов

Викладання предмета «Захист Вітчизни»

С. С. Жуковський

Методичні особливості використання Інтернет-порталу E-OLYMP під час підготовки учнів до олімпіади з інформатики

В. М. Бовсунівський

Процеси якісних змін у мистецькій освіті

Р. О. Кирилюк

Створення сучасного освітнього середовища

В. М. Гусак, Н. С. Костриця

Нова українська школа: педагогіка партнерства 

А. Г. Стельмах

Упровадження в освітній процес взаємонавчання учень-учень у парах змінного складу («корнинський метод») – визначальний чинник розвитку компетентної особистості

Г. М. Кучерова

Пріоритетні напрями діяльності заступника директора закладу загальної середньої освіти з навчально-виховної роботи у новому 2019/2020 навчальному році

О. С. Конопацька

Організація освітнього середовища в умовах спеціального та інклюзивного навчання і виховання дітей з особливими освітніми потребами

В. В. Козир

Методичні рекомендації щодо підвищення мовленнєвої активності учнів з розладами аутистичного спектру в умовах інклюзії

О. В. Лядобрук

Виховання ціннісних ставлень у молодших школярів

Н. О. Осадчук, Т. Й. Шугай

Організація психологічного супроводу учасників освітнього процесу

О. П. Стефанович

Участь у педагогічних виставках як фактор зростання професійної компетентності педагога

Т. В. Завязун, О. А. Орлова, Л. Ф. Кучинська, І. С. Петрук

Про організацію освітньої роботи у закладах дошкільної освіти в 2019/2020 навчальному році

І. М. Гнатюк

Методичні рекомендації щодо змісту складових успішної реалізації інклюзивної освіти в закладах загальної середньої освіти

О. М. Губар

Небажана поведінка учнів з особливими освітніми потребами та методи її корекції

А. В. Гуменюк

Рекомендації педагогам щодо навчання та виховання дітей з особливими освітніми потребами

Залишити відповідь