Синхроністична таблиця як засіб інтегрування знань із природничих предметів

Л.П. Величко

Джерело інформації: Географія та економіка в рідній школі. Науково-методичний журнал. – 2017. – № 4 – С. 16 – 26

У даній статті авторами представлена синхроністична таблиця, у якій наведено відомості про видатні відкриття в географії, біології, хімії, фізиці, астрономії.

Таблицю розроблено згідно з чинними навчальними програмами з різних предметів для загальноосвітніх навчальних закладів.

Синхроністична таблиця розроблена з метою формування в учнів цілісного уявлення про історичну добу, коли здійснювалися відкриття у природничих науках, під час проведення інтегрованих уроків, дискусій, семінарів, створення проблемних начальних ситуацій, організації проектної діяльності учнів, а також як довідковий матеріал.

Таблицю можна використовувати з метою міжпредметного узагальнення знань, розкриття якомога повніше певної наукової чи історичної події.

Залишити відповідь