Автор: Ганна Скрипка
Назва: Неможливе можливо – тренуймося!
Джерело інформації: «Вихователь-методист дошкільного закладу». Спеціалізований журнал. – 2017.- №4.- С.4-10.
У статті звертається увага на тренінг як поширену нині форму інтерактивного навчання. Автор статті зазначає, що коли педагог стикається в роботі з певною проблемною ситуацією, він шукає способи її розв’язання, керуючись власним досвідом. Інколи його недостатньо – тоді педагог пригадує подібні ситуації з досвіду колег, звертається за порадою.
Для розв’язання цієї проблеми автор пропонує заздалегідь виробити стратегії поведінки в різних ситуаціях, оцінити їх об’єктивно, не піддаючись впливу різних обставин та емоцій, дають. Водночас тренінг – це чудова нагода в комфортній обстановці познайомитися з колегами та обмінятися корисним досвідом.