Кинути камінець у стоячу воду. Про кризу дитячого читання,її причини та шляхи подолання

Ненько Ігор. Кинути камінець у стоячу воду. Про кризу дитячого читання,її причини та шляхи подолання / І. Я. Ненько // Всесвітня література в школах України. – 2017. – С. 4 – 8.

В статті йдеться про кризу дитячого читання, аналізуються її причини. Автор висловлює свої думки щодо гіпертрофованої уваги до історії літератури, вивчення в школі не власне літератури, а науки про неї, що найбільш виразно проглядається в старших класах. Критиці піддається чинна модель шкільної літературної освіти, яка, на думку автора, прирівнює учня до студента. Осуджується безтекстова методика викладання, моралізаторство, висловлюються думки щодо чергової реформи шкільної літературної освіти.

Залишити відповідь