ПЕДАГОГІЧНА ЖИТОМИРЩИНА

(№3 (39), 2025)

Електронний науково-методичний журнал

Засновник:  Комунальний заклад «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради

Рік заснування:  2016

Періодичність видання: 4 рази на рік

Галузь науки:  педагогічна

                                                                                      Мова видання:  українська

                                                                                      Проблематика:  висвітлення питань теорії і практики освіти

Головний редактор Смагін І.І.

Редакційна колегія

Коректор Макарова Н.М.

Поліграфічна верстка Гаврилюк І.С.

  • Редакція залишає за собою право виправляти і скорочувати надіслані матеріали, не порушуючи їхнього змісту.
  • Редакція може не поділяти думку авторів.
  • За достовірність фактів, власних імен, географічних назв та інших відомостей несуть відповідальність автори публікацій.

Рекомендовано до друку вченою радою КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР Протокол № 4 від 26.06.2025 р.

Поштова адреса редакційної колегії: 10029 м. Житомир, вул. Покровська, 20-Б, комунальний заклад «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради, тел./факс: (0412) 47-36-58.

Електронна пошта: centrmetodinform@gmail.com

Підготовлено до друку лабораторією упровадження освітніх інновацій КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР

Вимоги до оформлення матеріалів журналу

Практичні рекомендації до підготовки та написання науково-методичних статей

                                                                                       ЗМІСТ

Вітання з Днем працівників освіти

 

Наукові публікації
Т. Корнілова
 Освітня програма як інструмент управління змінами в закладі освіти
А. Шегеда, І. Заєць
Вплив інноваційного освітнього середовища  на ефективність вивчення хімії в закладах загальної середньої освіти
Т. Вігура
Використання інтерактивних технологій на уроках математики
Р. Кирилюк, С. Криворучко
Сучасні підходи до організації освітнього процесу на уроках «Технології» в НУШ
Інноваційні технології
С. Дворська
Розвиток комунікативних здібностей учнів засобами зорової наочності на уроках англійської мови у початкових класах
 П. Поліщук
Використання цифрових інструментів під час дистанційного та змішаного навчання математики
Психологічні аспекти
О. Якубович
Ментальне здоров’я педагогічних працівників Звягельської громади в умовах війни: стан психологічного благополуччя та фізичного здоров’я
Передові педагогічні практики
Т. Мастеркова
Конкурс «Учитель року» як інструмент саморозвитку та вдосконалення майстерності педагога
І. Корнійчук
Реалізація педагогічної ідеї «Формування предметних компетентностей на уроках історії з використанням технологій критичного мислення»
О. Кириченко
Фреймовий підхід до викладання хімії
В. Химченко
Використання інтерактивних технологій навчання в освітньому процесі
С. Мошківська
Використання інтегрованого підходу на уроках зарубіжної літератури
Добрі практики
Презентація робіт освітян-переможців обласного конкурсу добрих практик «Сучасна освіта – 2025»