Автор: Скрипник Т.
Назва: «Сенсорна інтеграція як підґрунтя цілісного розвитку дітей з аутизмом
Джерело інформації: Особлива дитина: навчання і виховання. Науково-методичний журнал.– 2016. – 4(80) – С. 24-31.
Розкрито питання застосування методу сенсорна інтеграція для дітей з аутизмом, а також чинники низької її ефективності . Здійснено порівняльний аналіз методу сенсорної інтеграції, розробленого його засновницею – Дж. Айрес, і тими її послідовниками, які не дотримуються закладених у його підґрунтя ідей. Представлено методологічне й методичне підґрунтя сенсорної інтеграції, яке уможливлює досягнення цим психокорекційним методом рівня практики з науково доведеною ефективністю. Визначено, що головними орієнтирами сенсорної інтеграції як метода з науковою ефективністю має бути етапність, представлена разом із критеріями досягнення кожного етапу , а також утілення в природний процес життєдіяльності, що є можливим завдяки узгодженій роботі міждисциплінарної команди супроводу.