Журнал: “Вісник науки та освіти” №8/2023

Джерело: http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/6170/6203

Автори: Григошкіна Я., Яненко І., Оверчук О.

Назва статті: Мовні практики та комунікативний підхід у викладанні англійської мови: аналіз впливу на результативність навчання.

Ключові слова: методика викладання, іноземні мови, інноваційні підходи,  мовні  практики,  ефективність  навчання,  комунікативний підхід,  комунікативне  навчання  мові,  комунікативна мовленнєва компетенція.

Анотація. Методика викладання іноземних мов у закладах освіти постійно  вдосконалюється.  Фахівці  намагаються  визначити,  яка  з методик  вивчення  мов  є  найбільш  результативною.  Зміни,  які відбуваються  у  світі  в  усіх  без  винятку  сферах  життя,  ставлять  на порядок  денний  необхідність  високого  рівня  лінгвістичної  підготовки здобувачів  освіти.  Тому  головною  метою викладання  іноземних  мов, зокрема  англійської,  є  не  лише  розвиток  умінь  і  навичок  читання  й перекладу, а й здатність ефективно спілкуватися. Процеси глобалізації сучасного  світу,  прогрес  інтернету  та  новітніх  технологій  у  галузі інформації  привели  до  виникнення  та  швидкого  розвитку  нових підходів  до  вивчення  англійської  мови.  Особливо  треба  відзначити комунікативний  підхід,  дистанційний  метод  навчання  та  застосування інформаційних технологій.

Мета  статті – аналіз  методів  викладання  англійської  мови  та використання мовних практик і комунікативного підходу, визначення їх особливостей,