Джерело: http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/6170/6203
Автори: Григошкіна Я., Яненко І., Оверчук О.
Назва статті: Мовні практики та комунікативний підхід у викладанні англійської мови: аналіз впливу на результативність навчання.
Ключові слова: методика викладання, іноземні мови, інноваційні підходи, мовні практики, ефективність навчання, комунікативний підхід, комунікативне навчання мові, комунікативна мовленнєва компетенція.
Анотація. Методика викладання іноземних мов у закладах освіти постійно вдосконалюється. Фахівці намагаються визначити, яка з методик вивчення мов є найбільш результативною. Зміни, які відбуваються у світі в усіх без винятку сферах життя, ставлять на порядок денний необхідність високого рівня лінгвістичної підготовки здобувачів освіти. Тому головною метою викладання іноземних мов, зокрема англійської, є не лише розвиток умінь і навичок читання й перекладу, а й здатність ефективно спілкуватися. Процеси глобалізації сучасного світу, прогрес інтернету та новітніх технологій у галузі інформації привели до виникнення та швидкого розвитку нових підходів до вивчення англійської мови. Особливо треба відзначити комунікативний підхід, дистанційний метод навчання та застосування інформаційних технологій.
Мета статті – аналіз методів викладання англійської мови та використання мовних практик і комунікативного підходу, визначення їх особливостей,