Журнал «Методист» №12, 2022

Автор: М. Скрипник, Т. Кравчинська, Н. Волинець

Назва статті: Проектування сучасного уроку: теорія та практика

Джерело інформації: Журнал «Методист» №12, 2022

Зміст: Автори розкривають проблему уроку через призму робочого зошита для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти. Виокремлено такі основні складові проблеми:

  • діалог з читачем;
  • з історії уроку й альтернативних форм організації навчання;
  • урок через призму різних теорій навчання;
  • проектування уроку у школі цифрового століття;
  • як модернізується урок у ХХІ ст.;
  • дидактичний потенціал цифрових інструментів;
  • проектування уроку в різних технологіях навчання;
  • проектування уроку для читата – дослідника – члена команди.

Більш докладно зі статтею можна ознайомитись у бібліотеці ОІППО (м. Житомир, вул. Покровська, 20 б).