Автор: Світлана Перебийніс
Назва статті: Когнітивні освітні технології ХХІ століття. Використання ментальних карт на уроках математики
Джерело інформації: журнал «Математика в рідній школі» №1, 2022
Зміст: Автор визначає роль учителя Нової української школи – мобільного, який вміє орієнтуватись у масивах інформації, володіти навиками синтезу і аналізу.
Виокремлює важливість та ефективність форми візуалізації навчального матеріалу в педагогічному процесі у формі створення ментальних карт, як способу зображення процесу загального системного мислення та структуризації інформації.
Підкреслено, що багато проблем, джерелом яких є когнітивне ускладнення учнів, можна виділяти завдяки спостереженню за процесами мислення школяра.
Дано оцінку ролі ментальних карт при систематизації знань учнів.
Зі змістом статті можна ознайомитись у бібліотеці ОІППО (м. Житомир, вул. Покровська, 20 б).