«Український  історичний журнал»  №1, 2022

Автори: Любов Маляр, Галина Шикітка

Назва статті:Інклюзія в умовах дошкільної та початкової освіти

Автори окреслюють тенденції щодо інклюзії сучасної освіти в дошкільному навчальному закладі та в початковій школі. У статті дано характеристику основних особливостей інклюзивної освіти.

Проаналізовано переваги дошкільної інклюзивної освіти. Визначено головні її проблеми та запропоновано шляхи їх розв’язання.

Зроблено аналіз останніх досліджень і публікацій.

Доведено вплив інклюзивної дошкільної освіти на результати навчання, виховання і соціальну інтеграцію дітей.

Ключові слова: інклюзія, початкова освіта, дошкільна освіта, інтеграція, особливі освітні потреби.

Зі змістом статті можна ознайомитись у бібліотеці ОІППО (м. Житомир, вул. Покровська, 20 б).