Т.О. Пушкарьова
Електронний супровід навчання і виховання і технології і стримуючі чинники в умовах реформування школи
Автор розкриває деякі аспекти використання комп’ютерних технологій навчання в шкільній освіті. Звернуто увагу на взаємозалежність інформатизації освіти від індустрії засобів навчання, їх широкому впровадженню в освітню практику вчителів початкової школи.
Доведено, що електронне навчання, зорієнтовано на особистість кожного учня, максимально враховує психологічні особливості.
Підкреслено важливість застосування засобів ІКТ, оптимізованих для задоволення індивідуальних потреб здобувачів освіти у взаємодії з найбільш прогресивними педагогічними технологіями, що допомагає забезпечити вищу ефективність навчання.
Виокремлено стримуючі чинники:
– недостатнє матеріально-технічне та науково-методичне забезпечення;
– малоефективні методики використання сучасних інформаційних технологій у навчальному процесі;
– відсутність мотивації вчителів до використання ІКТ.
Ключові слова: початкова школа, електронний супровід, ІКТ, інформатизація освіти.