Автор: В. Мацюк, О. Григорчук
Назва статті: Міжпредметні зв’язки фізики як засіб формування наукового світогляду учнів
Джерело інформації: журнал «Фізика та астрономія в рідній школі» №4 (145), 2019
Зміст: Автори обґрунтовують необхідність формування в учнів уявлення про сучасну наукову картину світу, на міжпредметній основі, що дасть можливість відобразити цілісність природи у змісті навчального матеріалу.
Наведено приклади застосування знань для розкриття єдності законів і процесів живої і неживої природи.
Виокремлено класифікацію міжпредметних зв’язків за хронологічними і змістовими ознаками.
Читачам запропоновано таблицю щодо використання матеріалу природничих дисциплін на уроках фізики за розділами програми.
Підкреслено роль загальнонаукових принципів.
Автор: С. Стецик
Назва статті: Використання мобільних технологій для навчання фізики у школі
Джерело інформації: журнал «Фізика та астрономія в рідній школі» №4 (145), 2019
Зміст: Автор розглядає мобільні технології як ефективний інструмент для підвищення інтересу в учнів до предмета, наводить приклади форм роботи за допомогою визначених ним засобів і технологій.
Демонструє можливості використання платформи Google Class-room на практиці, інших платформ.
Робить класифікацію технологій у контексті використання їх вчителем та учнями під час вивчення фізики.
Для запровадження мобільних технологій необхідна правова база, яка буде регулювати сферу застосування мобільних пристроїв.