Вікторія Шмайда. Задачі прикладного змісту на застосування похідної

Автор: Вікторія Шмайда, учитель математики Дніпрорудненської гімназії «Софія» ЗОШ І-ІІІ ст. № 1,Запорізька область.

Назва статті: «Задачі прикладного змісту на застосування похідної»

Джерело інформації: Журнал-газета «Математика », № 2, січень 2017р., с. 9-13; Newspaper-mag@osvitaua.com

Автор статті пропонує розробку уроку вивчення нових знань із використанням методу проектів. Для проведення уроку організовується навчальний проект, у якому групи учнів готують певні завдання і в процесі їх презентації ознайомлюють учнів із різними аспектами застосування похідної.

Мета уроку:

– поглибити знання учнів про моделювання процесів дійсності за допомогою апарата похідної;

– розвивати пізнавальний інтерес, навички колективної праці;

– виховувати наполегливість, організованість, відповідальність і вимогливість до себе.

Девізом уроку є вислів: «Навчитися пізнавати, навчитися робити, навчитися жити разом…» (з доповіді ЮНЕСКО «Освіта XXI століття»).

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *