Автор: Вдовиченко О.С..
Джерело інформації: Управління школою. – 2017. – № 25-27. – С. 49-57.
Взаємодія двох соціальних інститутів: сім’ї і школи – не втрачає своєї актуальності і сьогодні, наповнюючись новим змістом, що зумовлено процесами, які відбуваються в системі освіти загалом і сім’ї зокрема.
У концепції «Нова українська школа» зазначено, що формула нової української школи складається із дев’яти ключових компонентів, серед яких є «педагогіка партнерства». «Педагогічним колективам шкіл, – наголошується в статті, – нині важливо опанувати технології проектування моделі партнерської взаємодії з сім’єю та залучення батьків до побудови соціального партнерства».
Аналізуються п’ять етапів технологічного процесу соціального партнерства, які базуються на наукових уявленнях про педагогічне проектування та враховують особливості взаємодії сім’ї та школи в сучасних умовах.