Автор: Савенко С.І.
Джерело інформації: Журнал «Оборонний вісник», №6, 2017 рік, ст.2-4.
Зміни у світовому співтоваристві, у житті України характеризуються, насамперед, переходом до інформаційної економіки, принциповою відмінністю якої є повсюдне використання глобальних інформаційних мереж, можливостей телекомунікаційного спілкування для створення й передачі знань.
Ефективне інформаційне середовище сучасної школи характеризується не стільки встановленими комп’ютерами й уроками інформатики, скільки рівнем застосування інформаційних і телекомунікаційних технологій у всьому освітньому процесі й ступень вступу школи в єдиний інформаційний простір «учень – учитель – адміністрація – батьки – громадськість – влада». Використання нових інформаційних технологій у навчанні дозволяє розглядати школяра як центральну фігуру освітнього процесу, що веде до зміни стилю взаємостосунків між його суб’єктами. При цьому вчитель перестає бути основним джерелом інформації й займає позицію людини, що організовує діяльність учнів і керує нею. Його основна роль в умовах інтерактивного процесу полягає тепер у постановці мети навчання й організації умов, які необхідні для успішного вирішення освітніх задач.