Автори: C.Г. Кобернік, професор кафедри психолого-педагогічних дисциплін Національного педагогічного університету імені М.П. Драгоманова, доктор педагогічних наук, заслужений вчитель України;
Р.Р. Коваленко, учитель географії спеціалізованої школи № 260 м. Києва та ліцею «Гранд», учитель вищої категорії, учитель-методист.
Джерело інформації: Географія та економіка в рідній школі. Науково-методичний журнал. – 2017. – № 3 – С. 4 – 16
У даній статті авторами розроблені опорно-інформаційні схеми до розділу «Населення України і світу» у 8 класі за новою програмою.
Пропонується на допомогу вчителям географії опорно-інформаційні схеми, що допоможуть учням опанувати складні теми даного розділу.
Працюючи з опорно-інформаційними схемами, учні привчаються самостійно засвоювати навчальну інформацію, яку відображено у змісті опорних схем.
На думку авторів, регулярне використання опорно-інформаційних схем на уроках географії сприяє:
інтенсифікації навчального процесу;
кращому засвоєнню програмового матеріалу;
розумінню наявних зв’язків та залежностей;
підвищенню мотивації вивчення даного матеріалу;
орієнтації у проблемних ситуаціях;
активізації пізнавальних інтересів школярів;
організації групової роботи учнів;
якісній підготовці домашніх завдань.