Автор: О.В. Лядобрук.
Джерело інформації: Вихователю ГПД усе для роботи. Видавнича група ОСНОВА №2(62) лютий 2017, с.2-6.
Спостереженя практичної діяльності вихователів ГПД свідчить, що досить часто вчителі, адміністрація школи та батьки вбачають функцію вихователя ГПД лише в організації виконання домашніх завдань, його контролі та повторенні того, що засвоювали учні на уроках у першій половині дня. За умов значно зміненого соціально-політичного та екологічного середовища до вихователя ГПД висуваються більш широкі вимоги, зокрема, професійна компетентність та готовність організовувати навчально-виховний процес з урахуванням сучасних суспільних запитів та індивідуальних потреб кожної дитини. Сьгодення вимагає гнучкого, динамічного вихователя, здатного працювати в нових умовах, який є ососбистістю, що постійно розвивається, удосконалює свою професійну майстерність. У статті розкрито компоненти, рівні методичної компетентності, етапи її розвитку, опитувальник для методичного самоконтролю.
Рекомендовано для вихователів груп продовженого дня та шкіл-інтернатів.