Розвиток методичної компетентності вихователя групи продовженого дня.

Автор: О.В. Лядобрук.

Назва статті: Розвиток методичної компетентності вихователя групи продовженого дня.

Джерело інформації: Вихователю ГПД  усе для роботи. Видавнича група  ОСНОВА №2(62)  лютий 2017, с.2-6.

 

Спостереженя практичної діяльності вихователів ГПД свідчить, що досить часто вчителі, адміністрація школи та батьки вбачають функцію вихователя ГПД  лише в організації виконання домашніх завдань, його контролі та повторенні того, що засвоювали учні на уроках у першій половині дня. За умов значно зміненого соціально-політичного та екологічного середовища до вихователя ГПД висуваються більш широкі вимоги, зокрема, професійна компетентність та готовність організовувати навчально-виховний процес з урахуванням сучасних суспільних запитів та індивідуальних потреб кожної дитини.

Сьогодення вимагає гнучкого, динамічного вихователя, здатного працювати в нових умовах, який є ососбистістю, що постійно розвивається, удосконалює свою професійну майстерність. У статті розкрито компоненти, рівні методичної компетентності, етапи її розвитку, опитувальник для методичного самоконтролю.

Рекомендовано для  вихователів груп продовженого дня та шкіл-інтернатів.

Залишити відповідь