Лідерство-риса активних, або як і навіщо плекати лідерів змалку.

Автор: Наталія Гавриш

Назва статті: Лідерство-риса активних, або як і навіщо плекати лідерів змалку.

Джерело інформації: Дошкільне виховання, № 3, 2017 рік, С. 2-7.

Проблема лідерства сьогодні в усіх на вустах. Різні представники нашого суспільства замислюються над необхідністю плекання лідерів мало не з пелюшок. Однак, що саме слід вкладати у це поняття?. І які риси виховувати?.

Наталія Гавриш переконана: маємо допомогти кожній дитині стати господарем власного життя, навчатися управляти своїми думками, почуттями та вчинками, швидко орієнтуватися в будь-якій ситуації, брати на себе відповідальність, робити добро та організовувати інших для добрих справ. Саме такі лідерські якості й варто плекати у наших вихованців. Як саме це робити, автор пропонує поміркувати разом.

 

Автор: Ольга Безсонова, Лариса Дудинська

Стаття: Копійка гривню береже, або Споживча освіта для дітей.

Джерело інформації: Вихователь-методист дошкільного закладу, №3, 2017 рік, С. 17-24.

 

Про важливість збереження електроенергії, природних ресурсів, сортування сміття ми добре знаємо, але на ділі здебільшого вважаємо, що ці вимоги стосуються всіх, крім нас. А від так дивуємося, чому такими неощадливими зростають наші діти. Аби активізувати спільну свідомість батьків вихованців та спонукати вести сталий спосіб життя, можна запросити їх до незвичайної школи, ознайомитися з якою нам пропонують автори.

 

 

Автор: Ірина Романюк

Стаття: Річний план роботи: рекомендації щодо складання

Джерело інформації: Практика управління дошкільним закладам, №3, 2017 рік, С. 24-39

 

Щороку в дошкільному закладі складають план роботи на наступний навчальний рік і оздоровчий період. Аби це не стало формальністю і заплановані заходи дали очікувані результати, необхідно приділити увагу його структурі та змісту кожного розділу.

Автор статті рекомендує, як під час складання річного плану «не загубити» заходи, необхідні для ефективної роботи?, які важливі аспекти слід врахувати?, які види, форми та тематику методичної роботи з педагогами обрати, що сприяли б якісній реалізації визначених річних завдань?.

Залишити відповідь