ПЕДАГОГІЧНА ЖИТОМИРЩИНА

(№4 (40), 2025)

Електронний науково-методичний журнал

Засновник:  Комунальний заклад «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради

Рік заснування:  2016

Періодичність видання: 4 рази на рік

Галузь науки:  педагогічна

                                                                                      Мова видання:  українська

                                                                                      Проблематика:  висвітлення питань теорії і практики освіти

Головний редактор Смагін І.І.

Редакційна колегія

Коректор Макарова Н.М.

Поліграфічна верстка Гаврилюк І.С.

  • Редакція залишає за собою право виправляти і скорочувати надіслані матеріали, не порушуючи їхнього змісту.
  • Редакція може не поділяти думку авторів.
  • За достовірність фактів, власних імен, географічних назв та інших відомостей несуть відповідальність автори публікацій.

Рекомендовано до друку вченою радою КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР Протокол № 7 від 19.12.2025 р.

Поштова адреса редакційної колегії: 10029 м. Житомир, вул. Покровська, 20-Б, комунальний заклад «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради, тел./факс: (0412) 47-36-58.

Електронна пошта: centrmetodinform@gmail.com

Підготовлено до друку лабораторією упровадження освітніх інновацій КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР

Вимоги до оформлення матеріалів журналу

Практичні рекомендації до підготовки та написання науково-методичних статей

                                                                                       ЗМІСТ

ПРИВІТАННЯ
 
Наукові публікації
Л. Фамілярська
 Цифрова мобільність: можливості для сучасного педагога Нової української школи
А. Коронський
Формування компетентностей самозахисту старшокласників (на прикладі інтеграції предметів «Фізична культура», «Основи правознавства» та «Захист України»)
Т. Стеценко
STEM-активності на уроках математики як шлях до формування компетентної особистості
І. Коркушко
Діяльнісне та інтегроване навчання як основа розвитку інформаційно-комунікаційної компетентності молодших школярів
Д. Зеленко
Педагогічні підходи до формування толерантності та культури різноманіття в освітньому середовищі
 Ж. Трубійчук
Сучасні методи мотивації навчальної діяльності учнів початкової школи
Освітні технології
Г. Бовсунівська, Т. Трохименко
Громадянське виховання учнів початкових класів в умовах Нової української школи
 О. Лядобрук, А. Шутенко
Особливості формування комунікативних умінь і навичок молодших школярів в умовах групи подовженого дня
 В. Назарова
Онлайн-сервіс LearningApps.org як дієвий інструмент для створення інтерактивних вправ для занять іноземної мови
Інклюзивна освіта
Н. Кравець, О. Конопацька
Формування мовлення у дітей дошкільного віку із синдромом Дауна
Добрі практики
О. Якубович
Презентація робіт освітян-переможців обласного конкурсу добрих практик  «Сучасна освіта – 2025»
Додаткові освітні послуги
С. Добрякова
Платні послуги у закладі освіти: механізми реалізації
Передові педагогічні практики
Конкурс «Учитель року» як інструмент саморозвитку та вдосконалення майстерності вчителя
Юридична консультація
Г. Доброльожа
Запитання – відповідь