Автор: Т. Лукіна
Назва статті: Концептуальні засади організаційної моделі оцінювання професійної діяльності директора закладу загальної середньої освіти : за матеріалами опитування
Ключові слова: оцінювання професійна діяльність моделі оцінювання директор (керівник) закладу загальної середньої освіти мета професійної діяльності чинники впливу
Анотація. У статті подано результати дослідження щодо ставлення директорів закладів загальної середньої освіти (ЗЗСО) щодо різних аспектів оцінювання ефективності їх професійної діяльності. Для отримання необхідної для дослідження інформації було використано онлайн-опитування 565 керівників ЗЗСО з кількох областей України із застосуванням інструменту Google Forms. Внутрішня узгодженість запитань анкети, визначалась за допомогою α-критерію Кронбаха, величина якого ( свідчить про достатньо високу надійність анкети як інструменту вимірювання. Результати дослідження виявили наявність певних статистично значущих відмінностей за гендерною ознакою у баченні респондентами концептуальних засад організаційної моделі оцінювання їх професійної діяльності, а саме: змісту основної мети професійної діяльності директора ЗЗСО; рівня управління, відповідального за вироблення й затвердження загальних правил і критеріїв оцінювання професійної діяльності; доцільності використання результатів опитувань різних груп учасників освітнього процесу під час ухвалення рішення щодо ефективності професійної діяльності керівника закладу освіти.
Джерело: https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/847