Автори: С. Сабат, Н. Мороз, Р. Луців
Назва статті: Аналіз ефективності використання штучного інтелекту у викладанні іноземних мов в закладах освіти України
Ключові слова: адаптивне навчання, інтерактивні технології, мовна компетенція, освітні інновації, алгоритми штучного інтелекту
Анотація. Сьогодні важко уявити будь-яку сферу, зокрема й освіту, без використання технологій штучного інтелекту. Метою статті було проаналізувати ефективність використання штучного інтелекту в процесі вивчення іноземних мов. У результаті дослідження було з’ясовано, що штучний інтелект є технологією, яка використовує певні алгоритми й моделі для аналізу даних, виявлення закономірностей і прийняття рішень, що дозволяє автоматизувати складні процеси й покращити ефективність різних систем. Його використання в освіті дозволяє забезпечити персоналізацію навчання, інтерактивність та адаптивність. Останніми роками інструменти штучного інтелекту набувають усе більшої популярності як засіб підтримки здобувачів освіти у розвитку мовних компетенцій. Розглянуто основні методи й підходи, які використовуються для викладання іноземних мов із застосуванням технологій штучного інтелекту.
Джерело: http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/14531/14600