Журнал «Вісник науки та освіти» №8, 2025

Автори: С. Сабат, Н. Мороз, Р. Луців

Назва статті: Аналіз ефективності використання штучного інтелекту у викладанні іноземних мов в закладах освіти України

Ключові слова: адаптивне навчання, інтерактивні технології, мовна компетенція, освітні інновації, алгоритми штучного інтелекту

Анотація. Сьогодні важко уявити будь-яку сферу, зокрема й освіту, без  використання  технологій  штучного  інтелекту.  Метою  статті  було проаналізувати ефективність використання штучного інтелекту в процесі вивчення іноземних мов. У результаті дослідження було з’ясовано, що штучний  інтелект  є  технологією,  яка  використовує  певні  алгоритми  й моделі для аналізу даних, виявлення закономірностей і прийняття рішень, що дозволяє автоматизувати складні процеси й покращити ефективність різних  систем.  Його  використання  в  освіті  дозволяє  забезпечити персоналізацію  навчання,  інтерактивність  та  адаптивність.  Останніми роками  інструменти  штучного  інтелекту  набувають  усе  більшої популярності  як  засіб  підтримки  здобувачів  освіти  у  розвитку  мовних компетенцій. Розглянуто основні методи й підходи, які використовуються для  викладання  іноземних  мов  із  застосуванням  технологій  штучного інтелекту.

 

Джерело: http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/14531/14600