Журнал «Науково-методичний журнал “Нова педагогічна думка”» №2, 2025

Автор:  Т. Гавлітіна

Назва статті: Реалізація особистісно зорієнтованого підходу в освітньому процесі нової української школи

Зміст: У  статті  розглянуто  особистісно зорієнтований  підхід  як  складник  модернізованого освітнього  процесу  в  контексті  Нової  української школи. Проаналізовано зміст, завдання й особливості реалізації цього підходу, зважаючи на його значення в процесі формування компетентної, самостійної та відповідальної особистості здобувача освіти. Доведе-но, що особистісно зорієнтований підхід є методологічною основою реалізації концепції дитиноцентризму у філософії Нової української школи, спрямованої на виховання активного громадянина, інноватора та патріота.

 

Більш докладно зі статтею можна ознайомитись  за посиланням  http://npd.roippo.org.ua/index.php/NPD/article/view/723/724