Автори: О. Малихін, Н. Арістова, І. Ліпчевська, О. Павловська, Т. Борзенкова
Назва статті: Організаційно-методичні умови допрофільного та профільного навчання в закладі загальної середньої освіти на засадах концепції нової української школи: результати організаційно-підготовчого етапу всеукраїнського експерименту
Ключові слова: допрофільне навчання, профільне навчання, організаційно-методичні умови, компетентнісний підхід, Нова українська школа, професійне самовизначення, педагогічний експеримент
Анотація. У статті висвітлено результати першого (організаційно-підготовчого) етапу всеукраїнського експерименту на тему «Організаційно-методичні умови допрофільного та профільного навчання в закладі загальної середньої освіти на засадах концепції Нової української школи». Обґрунтовано необхідність формування наскрізної системи професійної орієнтації учнів, яка враховує їхні індивідуальні освітні потреби й забезпечує наступність між допрофільним і профільним рівнями освіти.
Джерело: https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/861