Журнал «Український педагогічний журнал» №2, 2025

Автори: О. Малихін, Н. Арістова, І.  Ліпчевська, О. Павловська, Т.  Борзенкова

Назва статті: Організаційно-методичні умови допрофільного та профільного навчання в закладі загальної середньої освіти на засадах концепції нової української школи: результати організаційно-підготовчого етапу всеукраїнського експерименту

Ключові слова:  допрофільне навчання, профільне навчання, організаційно-методичні умови, компетентнісний підхід, Нова українська школа, професійне самовизначення, педагогічний експеримент

Анотація. У статті висвітлено результати першого (організаційно-підготовчого) етапу всеукраїнського експерименту на тему «Організаційно-методичні умови допрофільного та профільного навчання в закладі загальної середньої освіти на засадах концепції Нової української школи». Обґрунтовано необхідність формування наскрізної системи професійної орієнтації учнів, яка враховує їхні індивідуальні освітні потреби й забезпечує наступність між допрофільним і профільним рівнями освіти.

Джерело: https://uej.undip.org.ua/index.php/journal/article/view/861