Журнал «Електронний збірник наукових праць ЗОІППО» №2 (60), 2025

Автори: Гой С., Чумак Г., Гарбуз В.

Назва статті: Формування предметних компетентностей учнів. Основної школи: інтегрована модель.

Ключові слова: компетентнісною орієнтацією освіти, педагогічних технологій, самореалізації учнів, актуальність цифрових трансформацій, STEM-підхід.

Анотація. Сьогодення характеризується компетентнісною орієнтацією освіти, стрімким поширенням цифрових технологій, які істотно змінюють освітній простір та інші сфери життєдіяльності. В українській школі, що активно змінюється під впливом цифровізації, особливої ваги набуває оновлення підходів до викладання. Зростаючий попит на компетентних фахівців вимагає від освітньої системи формування в учнів не лише фундаментальних знань, а й практичних умінь застосовувати їх у реальному житті. Важливою метою освітнього процесу стає розвиток компетентної особистості здобувача освіти, застосування таких педагогічних технологій, які дозволили б здійснити активне становлення навчальної мотивації, інтересу до наук, та формування предметних компетентностей, що є запорукою майбутньої успішної самореалізації учнів у різних сферах життєдіяльності.

 

Джерело: https://drive.google.com/file/d/1rxexRz6hJ3Lq0HfYuaQurBggz-uMpQ_0/view?pli=1