Журнал: «Електронний збірник наукових праць ЗОІППО» № 2(57), 2024

Автор: Бебеш Д.

Назва статті: Освіта та здоров’я: особливості розбудови безпечного, здорового та інклюзивного освітнього середовища

Ключові слова: гуманізм, дитиноцентризм, інклюзивне освітнє середовище, ментальне здоров’я, психологічна допомога

Анотація. Протягом останніх років відбувається низка змін у контексті вітчизняної системи освіти, спровоковані загальними змінами у суспільстві. У 2018 році було запроваджено Концепцію Нової української школи, яка змінила основні постулати вітчизняної освіти та забезпечила створення абсолютно нових підходів до організації освітнього процесу. Якщо в минулому учень не був повноцінним учасником освітнього процесу, то сьогодні вітчизняна освіта розвивається саме на принципах гуманізму та дитиноцентризму. Тому наразі у закладах освіти створюється усе для забезпечення належних умов навчання та виховання молодого покоління. У зв’язку з цим зростає актуальність створення безпечного, здорового та інклюзивного освітнього середовища, у якому учні не зможуть зіткнутись з загрозами для їх здоров’я та життя, будуть навчатись у безпечному та гармонійному середовищі, яке буде лише сприяти розвитку їх особистості.

 

Джерело:https://drive.google.com/file/d/1UnNrxhJR4ZpitA2YKtgA58YwO7HhmD9D/view?pli=1