Автор:Крутова Н.
Назва статті: Діяльнісний підхід до навчання математики учнів 5–6 класів нової української школи
Зміст: Висвітлено питання діяльнісного підходу до навчання математики учнів 5–6 класів Нової української школи як способу навчальних дій шляхом цілеспрямованої організації власної навчально-пізнавальної діяльності. Зазначено основні положення діяльнісної методології, на яких ґрунтується діяльнісний підхід і схарактеризовано його складники. Описано технологію «Щоденні 3» на основі діяльнісного підходу, яка полягає у можливості самостійного вибору здобувачами освіти різних видів завдань, самоорганізації та самоконтролю. Розкрито змістовий складник моделі «Щоденні 3» та її структуру. Наведено приклад застосування технології «Щоденні 3». Подано зразки дидактичних матеріалів та інформаційних ресурсів для організації самоосвітньої діяльності здобувачів освіти.