Журнал: «Імідж сучасного педагога» № 3, 2024

Автор: Шакотько Є., Шакотько В.

Назва статті: Використання штучного інтелекту учасниками освітнього процесу

Анотація. Аналізуються проблеми, пов’язані з особливостями використання низки генеративних сервісів штучного інтелекту, таких, як-от: ChatGPT, Google Gemini та Microsoft Copilot для виконання завдань із кількох предметів базової середньої освіти. Для дослідження було обрано три предмети 6-го класу: інформатика, математика та інтегрований курс «Пізнаємо природу». Отримані результати дослідження дають нам змогу стверджувати, що серед завдань, які запропоновані в підручниках для середньої школи, значна частина може бути виконана з використанням сервісів штучного інтелекту (ШІ). Це як правило завдання, що легко виконуються за стандартними алгоритмами, передбачають перевірку певного знання фактів, подій.Педагоги можуть використовувати ці технології як інструменти для поліпшення освітнього процесу та допомоги учням. Залучення штучного інтелекту може покращити якість освіти та зробити навчання ефективнішим.

Ключові слова: штучний інтелект; інформатика; вчитель; підручники

http://isp.poippo.pl.ua/article/view/306704/298374