Журнал: «Вісник науки та освіти» №5, 2024

Автор: Вереш М., Гвоздяк О., Теребушко Ю.

Назва статті: Сучасні тренди у вивченні німецької мови: застосування технологій та інтерактивних методів

Зміст: Стаття ґрунтуєтьсяна новітніх концепціях інформа-тизаціїв педагогіці та методиці формування іншомовної компетентності та доповнює теорію контекстного навчання, теорію комп’ютерно-опосередкованої комунікації та теорію міжкультурної комунікації у процесі вивчення німецької мови. У статті проведено аналіз та визначено місце інформаційних технологій в сучасній іншомовній освіті здобувача, зокрема в процесі вивчення німецької мови, описано лінгводидактичний потенціал соціальних мереж, ютуб-каналів та блогів в освітньому процесі. Встановлено, що сучасні освітні тренди у вивченні німецької мови спрямовані на систематичний розвиток самостійного навчання або ж інтенсифікацію самостійної роботи здобувачів освіти, формування норм комунікативної поведінки на основі автентичного матеріалу. Описано оптимальні форми та способи поєднання традиційних методів навчання з використанням інтернет-ресурсів, що сприяє покращенню якості навчання, розширенню можливостей самоосвіти студентів, покращення комунікативної компетенції та опануванню міжкультурною комунікацією.

Більш докладно зі статтею можна ознайомитись за посиланням

http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/12030/12091