Журнал «Педагогічний вісник» № 1 (61), 2024

Автор: Скрипка Г.

Назва статті: Застосування чат-ботів на основі мовних моделей штучного інтелекту як один із шляхів розвитку цифрової компетентності педагога

 Зміст: Щороку з’являються інновації, які змінюють наше життя: штучний інтелект, машинне навчання, віртуальна реальність, доповнена реальність, блокчейн, інтернет речей. І це лише деякі з технологій, які вже зараз не лише мають значний вплив на суспільство, але й стали невід’ємною частиною життя людей незалежно від віку – як дітей, так і дорослих. Це робить розвиток цифрової компетентності здобувачів освіти ключовим завданням  для сучасної освітньої системи.

У статті досліджено можливості застосування чат-ботів на основі мовних моделей штучного інтелекту як одного з інструментів розвитку цифрової компетентності педагога. Розглянуто ключові характеристики чат-ботів, їхні переваги та недоліки, а також потенційні напрями використання в освітньому процесі. Проаналізовано оновлену Рамку цифрових компетентностей для громадян України та виокремлено сфери та компетентності, в яких описані уміння, знання та ставлення, пов’язані зі штучним інтелектом.

Більш докладно зі статтею можна ознайомитись  за посиланням https://drive.google.com/file/d/1SCOAd83pU5Pt72ug5tpTcbML8V5KWxY8/view