Автор: Іваницька Н.
Назва статті: Використання цифрової лабораторії Vernier як складника взаємодії вчителів початкової та базової школи
Зміст: Розкрито дидактичні можливості сучасної цифрової лабораторії Vernier для проведення вчителями експериментів при викладанні у початковій школі інтегрованого курсу «Я досліджую світ» та у базовій школі – «Пізнаємо природу». Подано етапи виконання завдання інтегрованого змісту, які демонструють особливості застосування цифрового обладнання. Продемонстровано особливості впровадження лабораторії Vernier у практику роботи вчителів, які викладають інтегровані курси, що передбачає застосування нових форм професійної взаємодії педагогічних працівників, поєднання класичної методики із новітніми засобами навчання.
Більш докладно зі статтею можна ознайомитись за посиланням http://isp.poippo.pl.ua/article/view/299576