Журнал «Вісник Національної академії педагогічних наук України» №6 (1), 2024

Автор: Просіна О.

Назва статті: Особистий план професійної трансформації педагогічних працівників для роботи в профільній школі: сутність, структура, значення

Ключові слова: професійна трансформація педагогічних працівників, особистий план професійної трансформації, матриця проєктування особистого плану професійної трансформації

Анотація. У сучасному освітньому середовищі вчителі стикаються з різноманітними викликами, які вимагають постійного самовдосконалення та адаптації. У статті розглядається професійна трансформація педагогічних працівників як ключовий аспект їхньої діяльності, зокрема в умовах війни. Обговорюються компоненти та процеси, пов’язані з організацією та реалізацією професійної трансформації через складання особистого плану професійної трансформації, що включає визначення цілей, аналіз навичок, вивчення можливостей, складання стратегії та рефлексію. Підкреслюється значення системного підходу та використання інструментів, таких як методичний порадник «Проєктування і дизайн плану професійної трансформації» (авт. О. Просіна), у досягненні успіху в професійній трансформації. Завдяки системному підходу до саморозвитку та складанню особистого плану професійної трансформації вчителі зможуть підвищити свою кваліфікацію та компетентність, адаптуватися до мінливих умов освітнього середовища, досягти успіху у своїй професійній діяльності.

Джерело: https://visnyk.naps.gov.ua/index.php/journal/article/view/447