Автор: Вікторія Шмайда, учитель математики Дніпрорудненської гімназії «Софія» ЗОШ І-ІІІ ст. № 1,Запорізька область.
Назва статті: «Задачі прикладного змісту на застосування похідної»
Джерело інформації: Журнал-газета «Математика », № 2, січень 2017р., с. 9-13; Newspaper-mag@osvitaua.com
Автор статті пропонує розробку уроку вивчення нових знань із використанням методу проектів. Для проведення уроку організовується навчальний проект, у якому групи учнів готують певні завдання і в процесі їх презентації ознайомлюють учнів із різними аспектами застосування похідної.
Мета уроку:
– поглибити знання учнів про моделювання процесів дійсності за допомогою апарата похідної;
– розвивати пізнавальний інтерес, навички колективної праці;
– виховувати наполегливість, організованість, відповідальність і вимогливість до себе.
Девізом уроку є вислів: «Навчитися пізнавати, навчитися робити, навчитися жити разом…» (з доповіді ЮНЕСКО «Освіта XXI століття»).