Журнал «Вісник науки та освіти» №1 (19), 2024

Автор: Рачковський О., Рябовол Г., Ушакова С., Перелигіна О.

Назва статті: Актуальні проблеми дистанційного навчання: психологічний аспект

Ключові слова: організаційно-педагогічні проблеми, модульність, варіативність, критичне мислення.

Анотація. У  статті  представлені  результати  опитування  учнів  та викладачів  вищого  навчального закладу  про  їхнє  ставлення  до дистанційного навчання у сучасному варіанті та     психологічних проблем, що  виникають  у  процесі  його  застосування.  Проведене  дослідження показало, що більшість учнів та викладачів позитивно ставиться до тієї форми дистанційного навчання, яка була використана в період пандемії COVID-19.  Водночас  виявлено  низку  проблем  не  лише  організаційно-технічного,  а  й  психологічного  характеру.  Як  головний  недолік дистанційного  навчання  опитані  учні  та  викладачі  вказали  на  те,  що немає безпосереднього контакту між учнями та викладачем (40% з тих, хто  оцінив  дистанційну  освіту  негативно).  Крім  того,  дослідження виявило  недоліки  технічної  бази  дистанційного  навчання,  а  також недостатній рівень спеціальної підготовки як учнів, так і викладачів для роботи  у  дистанційному  режимі. Дистанційне  навчання  є  важливою складовою системи освіти та має багато переваг.

Джерело:http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/8887/8934