Головні події освітянського тижня 

Навчання й адаптація дітей з числа ВПО: поради юристів і психологів.

Сьогодення згуртувало в стінах багатьох закладів освіти українців з усіх куточків нашої країни. Проте щодня чимало батьків стикаються з масою питань стосовно навчального процесу дитини після переміщення.

Розібратися з цими питаннями нам допомогли експертки: психологиня СОС Дитячі Містечка Оксана Федченко, начальниця управління освіти, релігій та у справах національностей Хустської міської ради Олеся Калинич і юристка цього управління Оксана Микуляк.

Разом з експертками ми підготували матеріал про те, як оформити дитину до нового закладу освіти та допомогти їй пережити адаптацію.

 

НМТ був створений за три місяці, – УЦОЯО.

Уперше в історії України загальнодержавні оцінювання вступників були проведені онлайн, завдяки системі, що була реалізована за три місяці і в умовах війни.

Про це повідомили в Українському центрі оцінювання якості освіти, підбиваючи підсумки роботи в 2022 році.

Також у Центрі наголосили, що окрім очевидних труднощів, пов’язаних із підготовленням нового за форматом, а почасти і за змістом тестування, перед організаторами вступних  випробувань постало два основних виклики: проведення тестувань в умовах війни та їх забезпечення в багатьох країнах за кордоном.

 

Науковці можуть отримати індивідуальні гранти.

Національний фонд досліджень України розпочав новий конкурс «Передові дослідження в галузі математичних, природничих і технічних наук».

Метою конкурсу є підтримка провідних наукових досліджень і розробок українських учених, які безпосередньо постраждали від воєнних дій в Україні в 2022 році.

Підтримка буде відбуватись шляхом надання індивідуальних грантів за підтримки Кембриджського університету (Велика Британія).

 

Оголошено підсумки відкритого марафону з української мови.

В Україні оголосили результати ІІІ Всеукраїнського відкритого марафону з української мови.

З-понад 34 тисяч учасників, які зареєструвалися для участі в марафоні, понад 10 тисяч учасників виконали завдання усіх чотирьох етапів.

За словами голови творчої групи вчителів та викладачів зі складання тестових завдань марафону з української мови Олександра Авраменка, найкраще виконали завдання учні 3 та 4 класів.

«Цього року учні набагато краще справилися із завданнями, а особливо успішно з тестовими завданнями справилися учні 3 та 4 класів», – наголосив мовознавець.