За результатами обговорення навчальних програм базової школи освітянами внесено 7000 пропозицій, у більшості випадків зовсім різних: від суттєвих змін до визначення термінології.
«Загалом обговорення було більш ніж продуктивним, у більшості випадків модераторам вдалося зберігати дискусію у конструктивному руслі і отримати величезну кількість змістовних дописів», – зазначив координатор проекту С. Горбачов.
До 7 березня робочі групи за участі модераторів розглядатимуть пропозиції, надані коментаторами, а також працюватимуть над впровадженням компетентнісного підходу.
Планується виокремлення в навчальних програмах таких інтегрованих наскрізних тем, як «Екологічна безпека та сталий розвиток», «Громадянська відповідальність», «Здоров’я і безпека», «Підприємливість та фінансова грамотність».
«У результаті вчителі отримають до підручника також набір навчальних матеріалів, які можна буде використовувати не лише для вивчення тем з основних предметів, а й щоб побіжно вивчати наскрізні теми. Наприклад, «підприємливість і фінансова грамотність» може даватися дитині в межах математики – задачі на вивчення відсотків можуть вчити дітей формувати власний бюджет чи вираховувати відсотки по кредиту тощо», – зазначають у міністерстві освіти.
До 15 березня робочі групи формуватимуть новий проект програм з урахуванням пропозицій онлайн обговорення та з наскрізними темами. Також буде створено таблицю, в якій детально пояснюватиметься, які пропозиції були прийняті, які ні й чому.
Вчителі, методичні працівники зможуть ознайомитись та запропонувати зміни до нового варіанту програм 5-9 класів під час другої сесії онлайн обговорення на порталі EdEra, що триватиме з 15 до 22 березня 2017 року.