ЖИТОМИРЩИНА ПЕДАГОГІЧНА

Засновник:  Комунальний заклад «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради

Рік заснування:  2016

Проблематика:  висвітлення питань теорії і практики освіти

Галузь науки:  педагогічна

Мова видання:  українська

 

Головний редактор Смагін І.І.

Редколегія

Поштова адреса редакції: 10029 м. Житомир, вул. Покровська,20-Б, комунальний заклад «Житомирський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти» Житомирської обласної ради, тел./факс: (0412) 47-36-58.

Електронна пошта: centrmetodinform@gmail.com

Підготовлено до друку лабораторією навчально-методичної інформації КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР

Коректор Макарова Н.М.
Поліграфічна верстка Гаврилюк І.С.

Вимоги до оформлення матеріалів журналу

Практичні рекомендації до підготовки та написання науково-методичних статей

ЗМІСТ

Привітання з Днем працівників освіти

Філософія освіти
Смагін І.
Організаційні аспекти діяльності закладів післядипломної педагогічної освіти в умовах війни (відеовиступ)
Корнілова Т.
Професійні стандарти педагогічних працівників у контексті освітніх програм у закладах післядипломної педагогічної освіти

 


Педагогічні технології
Роміцина Л.
Креативні завдання на уроках математики
Колеснікова І.
Цифровий контент для змішаного навчання
Чуян І.
Висвітлення контроверсійних питань з історії в умовах повномасштабної війни
Освітнє середовище
Доброльожа Г.
Культура спілкування учасників освітнього процесу у закладі дошкільної освіти
Завязун Т.
Організація освітнього простору закладу дошкільної освіти в сучасних умовах

Безпековий вектор
Стахов М.
Формування навичок безпечної поведінки дітей під час війни

 

Психологічні аспекти освіти
Бойко І.
Психологічна культура вчителя у галузі інформаційної безпеки
Гусак В.
Теоретичні та практичні аспекти створення ефективних моделей партнерської взаємодії школи та родини

 

Інклюзивна освіта
Конопацька О.
Сучасні підходи до організації освітнього процесу учнів із інтелектуальними порушеннями помірного ступеня

 

Запитання – відповідь