Автор: Олена Пономаренко
Назва статті: Лікування казкою
Джерело інформації: журнал «Дефектологія» №1-2, 2022
Зміст: Автор обгрунтовує доцільність використання казкотерапії у методичній роботі педагога. Наводить конкретні приклади досліджень багатьох науковців.
Виокремлює проблему добору казок, їх класифікацію.
Виділяє бесіду як основний метод роботи в казкотерапії з учнями з порушеннями інтелекту молодшого шкільного віку.
Казка є уніфікованим жанром, що вміщує і цікавий сюжет і чіткість та послідовність у характерах головних персонажів.
Казкотерапію в роботі з учнями з особливими освітніми потребами слід організувати у моделі наочно-практичної діяльності.
Читачам пропонується розробка заняття із вказаної проблеми.
Зі змістом статті можна ознайомитись у бібліотеці ОІППО (м. Житомир, вул. Покровська, 20 б).