Головні події освітянського тижня 

У ВР пропонують скасувати норму про 175 навчальних днів.

У парламенті зареєстрований законопроект, що дозволить скоротити тривалість шкільного навчального року під час воєнного стану. Також запропоновано скасувати норми щодо граничної кількості учнів у класі.

 

Як оцінюватимуть школярів за підсумками навчального року.

МОН надані роз’яснення щодо підсумкового оцінювання школярів наприкінці цього навчального року. Рекомендації містять поради щодо проведення школами семестрового і річного оцінювання учнів.

 

Час на виконання мультитесту ЗНО буде збільшений.

За рішенням МОН тривалість національного мультимедійного тесту ЗНО буде продовжена з 90 до 120 хвилин. На думку вчителів та батьків 90 хвилин, відведених на виконання трьох блоків завдань було замало.

 

Учасники ЗНО отримають паролі до Інформаційної сторінки.

Найближчим часом майбутні учасники мультипредметного тесту отримають смс-повідомлення з логіном та паролем для доступу до своєї Інформаційної сторінки.

 

Вступники зможуть пройти реєстрацію на ЗНО у червні.

За словами міністра освіти, вступники до закладів вищої освіти, які не мали змоги зареєструватись для проходження національного мультипредметного тесту, отримають таку можливість у червні.

 

У країнах ЄС створять пункти для складання ЗНО.

У країнах Європейського Союзу та Великій Британії будуть створені пункти складання тесту ЗНО для українців. Наразі є попередні домовленості про створення чотирьох центрів в Німеччині та Італії, а також шести у Польщі.

 

Вступна кампанія розпочнеться 29 липня.

У 2022 році для вступу на бюджет та висококон’юнктурні спеціальності необхідна наявність результату мультипредметного тесту. На інші спеціальності за контрактною формою навчання можно вступати без результатів ЗНО.

 

ЗНО на окупованих територіях проводитися не буде.

Міністерством освіти і науки передбачено проведення трьох сесій ЗНО – основну, додаткову і спеціальну. Під час цих сесій вступники матимуть можливість взяти участь у 28 спробах проходження тестування.