Автор: Оксана Федоренко
Назва статті: Школа для всіх дітей, або як застосовувати адаптації та модифікації в освітньому процесі
Джерело інформації: «Практика управління закладом освіти» №12, 2021
Зміст: Автор пропонує педагогам варіанти адаптацій та модифікацій для забезпечення в освітньому процесі з метою забезпечення якосної участі та діяльності учнів з особливими потребами під час уроків.
Цей процес має базуватись на дотриманні основних прав і свобод людини, забезпечити рівний доступ до якісної освіти.
Визначаються підходи до роботи педагогів в умовах учнівського багатоманіття.
Виокремлено таку складову як додаткова підтримка учнів з боку фахівців ІЦР при оцінюванні особливих освітніх потреб та можливостей дитини.
Опрацьовано роль адаптацій та модифікації. Розглянуто їх загальні варіанти через конкретні напрями і завдання.
Наведено приклади адаптації та модифікації під час уроків фізкультури, музики та мистецтва.
Вибір адаптації/модифікації має бути індивідуальним.
Зі змістом статті можна ознайомитись у бібліотеці ОІППО (м. Житомир, вул. Покровська, 20 б).