Інформаційні видання України (https://jrcid.org/0000-0003-2981-785x)
Автори: І. Іванюк, О. Овчарук
Назва статті: Проблеми та потреби вчителів в організації дистанційного навчання в Україні під час карантину, спричиненого пандемією COVID-19 : результати дослідження
Джерело інформації: журнал «Інформаційні технології і засоби навчання» № 5, 2021
Зміст: У статті розглянуто результати онлайн-опитування проблем освітян щодо використання цифрових засобів під час дистанційного навчання.
Сьогодні важливо те, як учителі розвивають цифрове освітнє середовище, які інструменти для цього використовують. мета статті – представити результати опитування освітян на питання щодо впровадження дистанційного та змішаного навчання під час карантину, визначення готовності до нього вчителів.
Розглянута проблема визначення рівня цифрової компетентності вчителів шляхом самооцінки на основі «Рамки цифрової компетентності для громадян».
Відповіді дозволили надати рекомендації та пропозиції зацікавленим сторонам.