Автор Н. Омельяненко
Назва статті: Оцінювання результатів навчання учнів: алгоритм організації та точки контролю
Джерело інформації: журнал «Практика управління закладом освіти» №9, 2021
Зміст: У статті виокремлено управлінські аспекти та алгоритм роботи та чеклісти, для контролю оцінювання і результатів навчання учнів на основі нових методичних рекомендацій МОНУ.
Розкривається зміст точок управлінського контролю:
– що маєте робити;
– що маєте контролювати.
Визначено три точки контролю:
1 точка – формувальне оцінювання;
2 точка – підсумкове оцінювання;
3 точка – інформація в документах.
Читачам пропонується чеклісти (чи правильно вчитель організовує формувальне оцінювання чи правильно здійснює підсумкове оцінювання)