Журнал «Практика управління закладом освіти» №9, 2021

 

Автор Н. Омельяненко

Назва статті: Оцінювання результатів навчання учнів: алгоритм організації та точки контролю

Джерело інформації: журнал «Практика управління закладом освіти» №9, 2021

Зміст: У статті виокремлено управлінські аспекти та алгоритм роботи та чеклісти, для контролю оцінювання і результатів навчання учнів на основі нових методичних рекомендацій МОНУ.

Розкривається зміст точок управлінського контролю:

– що маєте робити;

– що маєте контролювати.

Визначено три точки контролю:

1 точка – формувальне оцінювання;

2 точка – підсумкове оцінювання;

3 точка – інформація в документах.

Читачам пропонується чеклісти (чи правильно вчитель організовує формувальне оцінювання чи правильно здійснює підсумкове оцінювання)