ІНФОРМАТИЗАЦІЯ ОСВІТИ ТА ПРОБЛЕМИ ВПРОВАДЖЕННЯ ПЕДАГОГІЧНИХ ПРОГРАМНИХ ЗАСОБІВ В НАВЧАЛЬНИЙ ПРОЦЕС

Електронне наукове фахове видання „Інформаційні технології і засоби навчання”.– Випуск 3, 2007. http://www.ime.eduUua.net/em3/emg.html.

Вембер Вікторія Павлівна, старший викладач кафедри інформаційних технологій та математичних методів Академії праці та соціальних відносин Федерації профспілок України

 

В статті проаналізовано стан інформатизації освіти в Україні, забезпеченість вчителів вітчизняними педагогічними програмними засобами, а також окреслені проблеми, що виникають в педагогічній практиці вчителів при впровадженні електронних засобів навчального призначення в навчальний процес. Наведено приклади, якими шляхами долаються зазначені проблеми в різних країнах.

Ключові слова: інформатизація освіти, інформаційні технології, педагогічні програмні засоби.