Автор: Конотоп О.С.
Назва статті: Електронна когнітивна карта в навчанні майбутніх вчителів початкової школи англомовної лексики.
У статті відзначено, що забезпечення словникового запасу майбутніх вчителів початкової школи набуває особливої актуальності та важливості, що є один з пріоритетних завдань у процесі навчання іноземної мови, а проблема пошуку сучасних і ефективних форм роботи з іншомовною лексикою вимагає постійного вирішення.
Ефективним засобом формування професійної іншомовної лексичної компетентності майбутніх вчителів початкових класів є електронні когнітивні карти.
Технологія когнітивної візуалізації та використання електронних КК є ефективною в освітньому процесі за умови дотримання певних методичних умов.
Перспективним є визначення ефективних стратегій і особливостей їх реалізації для формування англомовної професійної компетентності майбутніх вчителів початкової школи.
Ключові слова: когнітивна візуалізація, когнітивні карти, професійна компетентність, майбутні вчителі початкових класів.