Автор. Галина Шолом
Назва статті. Оновлення прийомів навчання математики у контексті розвитку навичок критичного мислення.
Джерело інформації: журнал « Математика в рідній школі» №6 (209) 2019
Зміст. Автор відзначає, щоб навчити учнів мислити критично, треба самому усвідомити необхідність активної участі учнів у процесі навчання. Урок з розвитку критичного мислення, має структуру, яка відрізняється від традиційної і складається з трьох етапів:
– стадія виклику;
– смислова стадія;
– стадія рефлексії.
Така структура уроку допомагає учням чітко сформулювати мету, підтримує активну участь кожного у процесі навчання, заохочує мислити творчо і шукати відповіді на власні питання…
Автор розглядає як саме ці прийоми розвитку критичного мислення доцільно використовувати на певних етапах уроку математики.